Henkilökunta

Kävimme osteopatian koulutuksen samalla kurssilla (Jukka ja Marko) Ortopedisen Osteopatian Koulutuskeskuksessa Helsingissä vuosina 2008-2013. Samanlainen ajatus ihmisten hoitamisesta johti lopulta siihen, että päätimme perustaa yhteisen klinikan. Ok-Osteopatiaklinikka avasi ovensa helmikuussa 2014. Pinja toimii klinikan hierontahoidoista vastaavana.

marko

Marko Demidoff, osteopaatti

Osteopaatti, koulutettu hieroja, lähihoitaja ja fysioterapian opiskelija. Käytän työssäni osteopatian, fysioterapian ja hierojan hoitomenetelmiä. Lisäksi päivitän osaamistani jatkuvasti lisäkoulutuksilla. Kivun hoidossa käytän apuna mm. akupunktiota, johon olen saanut asianmukaisen koulutuksen. Tutkin ja hoidan kaikkia tuki- ja liikuntaelimistön vaivoja selkäkivuista lähtien erilaisiin puutumisoireisiin sekä urheiluvammoihin. Urheilun parista referenssejä ovat Olarin voimistelijat sekä PK-35 Vantaa naisten jalkapalloliigajoukkue, joissa toimin osteopaattina/fysioterapeutin roolissa.

Tule klinikalle, niin katsotaan, kuinka voisin auttaa!

img_8561

Jukka Veijo, osteopaatti

Osteopaatti ja koulutettu hieroja. Olarin voimistelijoiden edustusjoukkueen (Suomen maajoukkue) osteopaatti. Kokemusta myös muiden lajien parista (esim. vapaaottelu, jalkapallo, jääkiekko, juoksu). Päivittäisessä työssäni klinikalla tutkin ja hoidan monipuolisesti erilaisia tuki- ja liikuntaelimistön vaivoja. Hoidan ja kuntoutan näitä kehon kipu- ja vamma tiloja monipuolisilla manuaalisilla hoidoilla ja mm. kehon biomekaniikkaa korjaamalla. Kiinnostus työtäni kohtaan, jatkuva kouluttautuminen ja uusin tieto takaavat parhaat tulokset asiakkailleni.

Tervetuloa ja nähdään klinikalla!

img_8564

Pinja Vartiainen, koulutettu hieroja

Koulutettu hieroja, hierojan erikoisammattitutkinto (nivelliikkuvuuden edistäminen). Käytän hoidoissani mm. hieronnan perusotteita, faskiakäsittelyitä, mobilisoivaa hierontaa sekä kinesioteippausta. Tarjoan laadukasta ja ammattitaitoista kehonhuoltoa niin työssäkäyville kuin aktiiviliikkujille, erilaisten tuki- ja liikuntaelinvaivojen hoitoon. Olen myös työskennellyt paljon esimerkiksi nuorten urheilijoiden parissa. Omaa urheilutaustaa löytyy joukkuelajien parista (jalkapallo). Vastaan klinikan hierontapalveluista.

Tervetuloa vastaanotolle!